15 maj 2015

Going crazy

Jag fullkomligt frossar i inredning just nu. Min Instagram svämmar över med härliga bilder och jag hittar nya spännande konton att följa varje dag. Jag har miljarders med idéer och skulle kunna shoppa hur mycket som helst. Jag har bara ingenstans att göra av med sakerna. Redan nu har vi för mycket här hemma och jag och de är väl i alla fall nästan ett år kvar nästan tills vi ska flytta. Det är ju inte här jag vill inreda där vi bor nu, tillfälligt. Samtidigt vill jag inte bo i ett förråd under det närmsta året så jag lär väl helt enkelt hejda mig. Senast auktionsfynden, en fåtölj och en byrå, står bara konstig placerade och jag kommer inte att hitta en lämplig plats åt dem heller, så rörigt får det vara ett tag till.

Å ändå är jag inne och kollar på nästa auktion redan, hoppsan ;)






Dessutom klickade jag hem dessa godingar från Ellos härom dagen. Två stycken härliga trädgårdsstolar som jag inte kunde motstå.

Bild från ellos.se

Bild från ellos.se


                                                                                       

Inga kommentarer: